Reklamace a vrácení zboží

Jak nakupovat, abych nemusel/a řešit reklamace nebo odstupovat od smlouvy?

Pečlivě si rozmyslete a zkontrolujte svou objednávku. Moment, kdy vám potvrdíme objednávku do vámi uvedeného e-mailu, se považuje za uzavření smlouvy! Pro nákupy na internetu všeobecně důrazně doporučujeme:

  • velmi pečlivě si vyberte zboží, které potřebujete (nebo „nutně“ potřebujete)
  • velmi pečlivě si v košíku zkontrolujte, zda kupujete to správné množství
  • velmi pečlivě si v košíku zkontrolujte, zda tam nemáte něco navíc
  • velmi pečlivě si zkontrolujte, zda máte v košíku ten správný materiál (některé látky mají stejný potisk na plátně, úpletu, teplákovině…)

K zakoupenému zboží se chovejte dle pokynů výrobce – např. budete-li prát plátno na 60°C a ono vybledne, nebo nevysrážíte bavlnu před šitím a oblečení se srazí – toto nelze uznat jako reklamaci – stejně tak, pokud budete stříhat nůžkami na látky jiné materiály než látky (nebo třeba i drátky!?!) a dojde k mechanickému poškození ostří. Situací a možností je mnoho, každá bude posuzována individuálně.

 

Reklamace – přišlo mi zboží, které vykazuje nějaké vady?

Přestože před odesláním zásilky vše pečlivě kontrolujeme, může se stát, že vám přijde zboží, které vykazuje nějaké vady, nebo se vady projeví v záruční době. V tomto případě nás prosím nejdříve kontaktujte, nejlépe e-mailem na info@latkyzhor.cz (případně na tel. 703123796) a vyčkejte naší odpovědi. Neodpovíme-li vám do 24 hodin, urgujte nás, je sice málo pravděpodobné, ale ne nemožné, že nám e-mail nedorazil.

Neposílejte nám zboží dříve, než se spolu domluvíme, protože je možné, že reklamaci vyřešíme k vaší spokojenosti i na dálku, zkrátka vymyslíme nejvhodnější možné řešení.

V případě, že bychom se domluvili na zaslání reklamovaného zboží poštou, nezapomeňte do balíčku vložit řádně vyplněný Reklamační formulář s přesným popisem vady, vaší adresou a telefonním číslem. Poštovné při reklamaci platíme my, vyčkejte na naše pokyny pro zaslání balíčku zpět.

Ze zákona máme 30 dnů na vyřízení reklamace, ale snažíme tuto záležitost zbytečně neprotahovat a vyřídit ji co nejdříve.

Reklamace se nevztahuje na omylem nebo špatně objednané zboží (např. jiná barva), vztahuje se pouze na vadu zboží. V případě, že chcete objednávku, nebo její část vrátit, můžete využít právo na:

 

Odstoupení od smlouvy – přišlo mi něco, co nechci?

Ze zákona máte právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od doručení balíku a to i bez udání důvodu.

Pokud si přejete od smlouvy odstoupit, nejdříve nás kontaktujte, nejlépe e-mailem na info@latkyzhor.cz (případně na tel. 703123796) a vyčkejte naší odpovědi. Neodpovíme-li vám do 24 hodin, urgujte nás, je sice málo pravděpodobné, ale ne nemožné, že nám e-mail nedorazil.

Neposílejte nám zboží dříve, než se spolu domluvíme, protože je možné, že chcete zaslat zpět zboží, které převzít zpět nemůžeme. Na odstoupení od smlouvy nemáte ze zákona nárok, pokud zboží bylo upravené dle vašeho požadavku, např. látky nebo popruhy apod. v metráži. Tedy zboží, které bylo ustřižené dle vašich požadavků vrátit nelze (v e-shopu je uvedené v metrech, ne v kusech). Dále můžete vrátit totiž jen zboží nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu (dojde-li z vaší strany k opotřebení, znečištění nebo poškození, máme právo na náhradu škody).

Do balíčku zasílaného zpět nezapomeňte vložit řádně vyplněný formulář pro Odstoupení od smlouvy.

Pokud jste zvolili jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme vám peníze pouze ve výši nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání zboží. Poštovné směrem od vás k nám platíte vy.

 

Podrobný výklad najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách.

 

Věříme, že budete natolik spokojení s naším zbožím, že k reklamacím a vratkám bude docházet jen výjimečně :-).